21 Nisan 2015 Salı

DİYETİSYEN MACERAM

Özel hastanede diyetisyen gittim, daha önce devlettede gitmiştim ama kilomu sorup bilgisayardan bir çıktı verip bunu yap demişlerdi buda beni çok memnun etmemişti.Arkadaşlarımdan diyetisyene gidenlerden çok memnun kaldıkları diyetisyene bende gitmeye karar verdim.
Özel hastanede muayene ücreti artı birde ilkdefa gidiyorsen kan tahlili ücreti veriyorsun.
Önce tahlili devlette yaptırayım dedim ama sonra eşim hastanelerdede 15 milyona yakın ayak bastı parası aldıklarını söyledi bende 25 tl de tahlile verip diyetisyene gittim.
Tahlil sonuçlarına bakıp hormonal bir sorun varmı yağ ve şeker değerlerine bakıyor.
Sonra çorapların açıp tartı aletine basıyorsun o senin vucudündaki kas, yağ , su oranlarını veriyor.
Boy ve kilo ölçümünden sonra bana uygulayacağı diyete sıra geldi.
Küçük bir çocuğum olduğu için emziriyorum buna göre bir diyet listesi istedim sütün azalması ve de bebeğe zarar verecek bir yiyecek listeye eklememesini istedim.

Sabah
1 yumurta 1 kibrit kutusu beyaz peynir(yumurta yemediğiniz zaman iki kibrit kutusu peynir)
yeşillik ,şekersiz çay, bir dilim ekmek

ara
meyve ve iki galeta

öğle
2 kepçe çorba, 4 yemek kaşığı sebze yemeği, yeşillik, yoğurt,1 dilim ekmek

ara
yoğurt(1 su bardağı), meyve

akşam
2 kepçe çorba, et, salata, ekmek


ara
meyve ,yoğurt

2,5 litre günlük su tüketmemi söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...